Řízkování pomocí tablet na klíčení

kytky, kytky a kytky
Ficek
Příspěvky: 17
Registrován: úte 16. dub 2013 18:45:17

Řízkování pomocí tablet na klíčení

Příspěvekod Ficek » ned 28. dub 2013 11:12:03

Ahoj, chci se zeptat, zdali někdo máte zkušenost s řízkováním fialek pomocí kokosových tablet na klíčení (lisovaná kůra, která po namočení do vody nabobtná a udělá takovej hodně vlhkej rádoby květináček)... Jsem začátečník, a jelikož se v kytičkách zatím nijak extra nevyznám, moje pokusy o řízek skončily marně... 3krát jsem zkoušel řapík listu šoupnout do vody vždy tak, aby se nic jiného nedotýkalo vody, ale vždy to skončilo shnilým listem... Zkoušeli jste někdo tyhle tablety? Pěstování listu prý také není žádný zázrak :-( - rád bych si ty krásky namnožil například jako dárek pro rodiče. :-)

Uživatelský avatar
Evuška
Příspěvky: 10028
Registrován: úte 02. bře 2010 16:08:00
Bydliště: Poděbrady

Re: Řízkování pomocí tablet na klíčení

Příspěvekod Evuška » ned 28. dub 2013 11:20:55

Jestli myslíš jiffy? http://www.growexpert.cz/eshop/23_klono ... -rizku-1ks
Jsem zkoušela kdysi na muškáty, ale fialky ani streptokarpy ne.
Fialky i ostatní podpětovité mi koření ve vodě z listových řízků celkem dobře, i když taky jsou ztráty. :-) Nejlépe na jaře. Teď.
Pokud se ti nedaří z nějakého záhadného důvodu zakořenit ve vodě, zkus to rovnou do substrátu. Nějaký miniskleníček by byl nejlepší, ale nahradí ho dobře plastová miska a přes to celé igelitový sáček.
Přijeď do Prahy na burzu a děvčata i kluci ti určitě rádi poradí.

Uživatelský avatar
Miška
Příspěvky: 615
Registrován: pon 11. úno 2013 21:06:45
Bydliště: Severní Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Řízkování pomocí tablet na klíčení

Příspěvekod Miška » ned 28. dub 2013 11:25:54